Преса

  Дайджест

  Приймальня голови молодіжної ради

Детальніше

14.04.2014

Запитання ІІІ етапу Вікторини

Запитання ІІІ етапу Вікторини

"Охорона праці у закладах охорони здоров’я" 

 

1. Особи, які постійно чи тимчасово працюють безпосередньо з джерелами іонізуючих випромінювань відносяться до:

Оберіть правильний, на вашу думку, варіант відповіді:

311 - категорії А;

312 - категорії Б;

313 - категорії В.


2. Згідно з рекомендаціями Держгірпромнагляду  щодо побудови системи управління охороною праці  роботодавець повинен розробити і затвердити     

321 - стандарт СУОП;

322 - регламент СУОП;

323 - положення про СУОП


3. Ліквідація служби охорони праці в закладах охорони здоров'я допускається тільки в разі:

331 - ліквідації закладу;

332 - якщо, кількість найманих працівників менше 10 осіб;

333 - якщо, кількість найманих працівників менше 20 осіб.

 

4. Навчання та перевірку знань працівників щодо правил користування ЗІЗ згідно з інструкціями з їх експлуатації, способів їх надягання та перевірки їх працездатності роботодавець повинен проводити:

341 - під час вступного інструктажу;

342 - під час видачі ЗІЗ;

343 - регулярно.

 

5. Покажчик (реєстр) нормативно-правових актів з питань охорони праці у розділі "Охорона здоров'я (код КВЕД 85)" містить:

351 - 10 нормативно-правових актів;

352 - 39 нормативно-правових актів;

353 - 57 нормативно-правових актів.


6. Який нормативно-правовий акт втратив чинність:

361 - Закон України "Про пожежну безпеку";

362 - Правила експлуатації вогнегасників;

363 - Кодекс цивільного захисту України.


7. Дезінфекція це:

371 - обробка тіла людини чи його частини дезінфікуючим засобом;

372 - здійснення заходів щодо знищення  інфекційних агентів  на  поверхні  тіла  людини за допомогою хімічних чи фізичних агентів;

373 - миття рук та їх знезараження спиртовим розчином. 

 

8. Тривалість перерви в роботі між змінами повинна бути не меншою:

381 – ніж тривалість зміни;

382 - ніж подвійна тривалість часу роботи в попередній зміні;

383 – 12 годин.

 

9. Для лікарської діяльності рівень шуму на робочому місці не повинен перевищувати:

391 - 50 дБА;

392 - 55 дБА;

393 - 60 дБА.

 

10. Маски марлеві медичні повинні виготовлятися з марлі медичної відбіленої та мати:

301 - не менше 3 шарів;

302 - не менше 4 шарів;

303 - не менше 5 шарів. 



Приймальня


немає новин.

Календар подій

Попередні April - 2024 Наступні
 Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
01020304050607
08091011121314
151617192021
22232425262728
2930 

Фотодокументи